onsdag 14. juni 2017

Sommerlig serviettholder

Hei hei :)

I dag har jeg en te- og serviettholder å vise deg. Her har jeg lekt meg veldig med en eføy dies, blomster og sommerfugler.
Personen som bestilte denne er veldig glad i hage, blomster og fugler. Ønsket å kombinere det på en fin og sommerlig måte.
Resultatet ble slik :)


Jeg har laget en liten kant som er pyntet med en bord fra et Maja ark. Deretter har jeg limt på gjerde rundt .


Eføyen er dyttet og festet over og under og innimellom. 


Et lite fuglehus på siden.


Pynt på baksiden og. På den måten må ikke denne stå inntil noe for å skjule baksiden.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Maja Design
Stempel: Staz 
Dies: Marianne Design, TH, Spellbinders, Joy Craft
Punch: MS
Pynt: Stickers, charms og div. blomster

Ønsker deg en fin kveld og natt :)

Klem


Ingen kommentarer: