søndag 7. mai 2017

Grønt er skjønt

Å julen varer helt til påske...og enda lenger 😃
Plutselig dukket denne opp, den laget jeg før jul. Men jeg satt og ryddet litt i bildemapper og da fant jeg den.
Dette er en boks for kremtopper/mokkabønner. En annen vri enn hva jeg har laget tidligere. Men artig med litt forandring.


Arket var en glemt skatt som jeg fant igjen. Kanskje ikke typisk jul, men alt må ikke være rødt.


Denne lukkes med magnet. Den er limt under papiret for at den ikke skal syntes. 


En stor julestjerne som jeg har hatt glitter på. Litt granbar og kongler 😉


En juletekst i lokket, enkelt og greit.


Dies som jeg kjøpte før jul, og som jeg selvsagt måtte prøve.


Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Papirdesign (tror jeg)
Dies: TH og Papirdesign
Pynt: Bær og kongler
Punch: MS
Stempel: Kort & Godt

Ønsker deg en fin kveld :)

Klem

Ingen kommentarer: