søndag 14. mai 2017

Cyber Crop på Scrapbooking Day lørdag den 6. mai

Lørdag 6. mai var det Cyber crop på TPC sine FB sider.
Det var tre oppgaver man kunne delta på og alle bidragene skulle publiseres fortløpende på FB siden.

Her er mitt inspirasjons bidrag til den ene oppgaven, embossing.


Jeg slo sammen dette bidraget med en bestilling jeg hadde fått. Konfirmasjonskort til en turner. Og hadde ingen ting som passet til en turner. Da måtte jeg være kreativ selv.
Bakgrunnen har jeg laget selv. Jeg har embosset små turnere i forskjellige "øvelser" De ble embosset i forskjellige farger. Deretter sprayet jeg bakgrunnen med ulike mister.


Den svarte turneren er klippet ut i svart bazzill. Deretter har jeg hatt på et tykt lag med glossy accents. Det gir en fin glans i motivet



Har valgt med  nydelige ark fra Kort & Godt til dette prosjektet. Samt rotet frem noen gamle rub-ons.


Dette motivet fant jeg på nettet. Og det er påført 5 lag med UTEE utltra thick embossing. Før siste smelting strødde jeg i litt glitter. Lot det tørke godt og så brakk jeg det opp litt. Det syntes ikke så godt på bildet.


Mange ord til konfirmanten her 😉

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og Color Copy
Mønsterark: Kort & Godt
Motiv: Ukjent
Stempel: Papirdesign og NS
Pynt: Rub-ons, blomster og charms
Utstyr: UTEE ultra thick embossing, glossy accent, div. mister og stampendous pulver.

Ønsker deg en fin fin søndag :)

Klem





Ingen kommentarer: