søndag 5. mars 2017

Dekorert valnøttboks

Mer etterslep i dag.
Denne valnøttboksen dekorerte jeg før jul. Den ble gitt som julekort til en kollega av meg som trengte en ekstra oppmuntring. Jeg fylte den med twist.


Jeg har rotet i resteskuffen her. Til denne går det ikke så mye ark, så da er det greit å bruke opp litt av restene og. Disse uglene er jo så søte. Rullet det andre arket slik at det blir en fin åpning.


Lokket er dekorert med metalltape først. Deretter malte jeg det hvitt. Det er litt penere enn original lokket. Lagene er bygd opp med 3D puter. 


En runde med bling. Gledelig jul er stanset ut i musegummi. Gir en fin dybde.


~


Innsiden av lokket. En enkel juletekst.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Papirdesign og ukjent
Stempel: North star
Dies: Spellbinders og Kort & Godt
Pynt: Bling, perler, hug snug, scrappers floss, kongler, blomster og røde vinterbær.

Nå er det 5 mil, begynner å bli spennende...så jeg må se resten 😝

Ønsker deg en fin søndag.

Klem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

En fin box og smart måte å bruke den på:)
Ønsker deg en fin søndag:)
Clemzy Karin D