torsdag 1. mars 2018

Ny DT og guttekort

Vi skriver 1. mars og jeg har en nyhet. Jeg starter som DT hos Scrapfromyourheart. Jeg er ydmyk og takknemlig for tilliten og gleder meg til å bli kjent med nye jenter og ta fatt på nye utfordringer.

Den første utfordringen for meg er en bingo. Du kan velge vannrett, loddrett, kryss og tvers. Jeg har valgt Punch/dies-Chipboard-Tag til guttekortet mitt.
Du finner utfordringen og innlegget HER
#19

Her er mitt bidrag til mnd utfordring


Jeg har brukt en brun papirpose som base, str. kaffepose. Og jeg har lekt meg med kule ark fra Maja Design.


~


Tag`n er limt fast. Kul barte dies og chipboard stjerner.


Latt bilen i arket få syntes. Har stemplet noen #tekster på arket og pyntet med noen stjerner.
På andre siden har jeg lekt med dies.


Tag`n her kan tas ut. Stemplet enkelt med tekst. Greit å prøve å lage noe uten blomster og for mye stæsj.


Tag inni posen. Tekst fra Maja ark. På baksiden av tag`n kan en personlige hilsen skrives.

Utfordringen varer til 28/3-18 kl 20.00

Gleder meg til å se ditt bidrag.

Klem fra meg :)


Ingen kommentarer: