torsdag 2. november 2017

Te eske

Te eske laget som GD for TPC.
Koselig å kunne servere te fra en hjemmelaget og dekorert eske. Den blir jo en pynteting/møbel i seg selv.
Hvis du ønsker utfyllende tekst og beskrivelse vil du finne det HER.


Jeg har brukt tykk chipboard for å få stabilitet i esken. Det er viktig, ellers faller den sammen på en måte.


Enkel pynt på sidene sammen med perlesnorene.


Lokket er to delt for at jeg skulle få tilpasset skrå vinkelen. Masse blomster i ulike nyanser.


~


Klar for høsten og vinteren, boksen er fylt med masse deilig te. Jeg er litt usikker på om jeg skal beholde boksen eller gi den bort i gave. Derfor har jeg ikke noe tekst på innsiden. Men her skal jeg sette inn noen sitater og livet og kanskje om te. Jeg må først bestemme meg hvor esken skal bo.

Tusen takk for at du tittet innom hos meg.

Ønsker deg en fin dag :)

Klem

Ingen kommentarer: