fredag 21. april 2017

Melkehjerter

Heihei 😊

I dag blogger jeg for North Star Design.
Denne mnd utfordringer "Bursdag" og her er mitt midtveisbidrag.
Jeg er tatt opp som DT der og gleder meg til nye oppgaver og bekjentskaper.
Innlegget kan du se HER

Utfordringen denne mnd er bursdag, og du kan legge igjen ditt bidrag her.
Utfordringen varer frem til 30/4 kl 23.55.
HĂ„per Ă„ se ditt bidrag med denne gangen 💚

Jeg har laget Melkehjerter som skal gis bort i gave.
Her har jeg valgt sommer farger, venter pÄ varmen og mer sol nÄ.


PĂ„ forsiden har jeg brukt dette stempelet


~


~


I bunnen av esken.


PĂ„ innsiden av lokket har jeg brukt dette stempelet


Lekt litt med fotograferingen her.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
MĂžnsterark: Maja Design og glitter mosegummi
Stempler: NSD
Dies: MB Spellbinders og ukjent
Annet: Blomster, enamels, perler, osteklut, blonde

Ønsker deg en fin fredag 💗

Klem

Ingen kommentarer: