onsdag 5. april 2017

Bursdag og ny DT

Heisann medsøstre 💚
Jeg har en liten nyhet i dag, jeg er ett av fire ny DT hos North Star! Gleder meg veldig til å bli kjent med nye flotte damer samt ta fatt på spennende oppgaver.

Første DT oppdrag er bursdag. I den anledning har jeg laget en eske til melkehjerter. Det er en liten gave til en jubilant.


Esken er brettet og tilpasset sjokoladen. Jeg har valgt meg nydelige ark fra Pion Design. De oser av vår 💚


Ikke enkelt å se, men det er sommerfugler på hjørnene. De er stanset ut i vellum. Panelene er bygget opp med 3D puter for å skape litt dybde.


Fint å bruke tekst som hovedmotiv, ikke alltid bilde. 


Inni lokket, det er ikke plass for dype ting her da høyden på esken ikke er veldig stor. 


En vimpel med tekst på ene siden og plass for personlig hilsen på andre siden.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og NorEngros
Mønsterark: Pion Design
Stempel: God dag og ønsker deg og Kort & Godt
Dies: Vimpel og Spellbinders
Pynt: Dots, blomster, charms og perler
Punch: MS

Utfordringen går til 30. april kl 23.55
Du finner den HER

Nettbutikken finner du HER

Gleder meg til å se ditt bidrag til vår utfordring 😃

Ønsker deg en fin dag.

Klem

2 kommentarer:

Heidi sa...

Herlig eske til Melkehjerter :-)

Karin Dahl sa...

En flott eske og fine tekster til:)
Gratulerer som DT:)
Gleder meg til å se dine spennende krasjoner:)
Ønsker deg en fin kveld/natt:)
Clemzy Karin D