lørdag 11. februar 2017

Litt etterslep fra jul - ennå

Hei hei 💜

Lørdag formiddag, deilig med helg. Hektiske dager på jobben, så en fridag settes veldig høyt. Så nå har jeg tent lys, funnet meg en kopp kaffe og sport på tv. Fullkommen formiddag. Samtidig som jeg titter igjennom det jeg ikke har blogget ennå. Da fant jeg denne Toffifee esken her.
Denne ble jeg veldig fornøyd med, så enkel men allikevel dekorativ.


Motivet er fra et Pion ark. Ramma er brun bølgepapp. Fine kontraster med grovt og fint samt farger.


Panelet er festet med 3D puter, da er det plass for en tag mellom esken og arkene. Pluss at det gir litt fin pynt på toppen av esken.


Tekst fra Norsk Stempelblad, falt for den juleplata. Hugsnug, silkebånd og hamp i skjønn forening.


Motivet er også bygd opp med 3D motiv. Får litt mer dybde i esken da. Er jo ellers litt flat...😜


Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og Color Copy
Mønsterark: Pion Design, glitter mosegummi og bølgepapp
Dies: Spellbinders og Kort & Godt
Stempel: Norsk Stempelblad
Pynt: Hyssing, hugsnug, silkebånd, perler og blomster

Ønsker deg en strålende lørdag 💜

Klemj

Ingen kommentarer: