onsdag 1. februar 2017

Kjærlighet

Vi skriver 1. februar i dag. Mnd hvor mange feirer Valentine og Morsdag. 
Papirplaneten er ute med ny utfordring i dag, Kjærlighet. Lag noe til mor, valentine eller noe du symboliserer med kjærlighet.

Mitt bidrag til mnd utfordring er et staffeli kort formet som et hjerte. Dette ble litt tungt med alle blomstene...

Her har jeg brukt den største scallop hjerte dies'n. Det blir egentlig passe stort. Rødt, sort og hvitt er fine farger sammen, gir kule kontraster.


Her bugner det av blomster. Jeg la en osteklut i bunnen for å få frem litt rufs og struktur. 


Tekst er funnet på et ark fra Pion Design. 


Blandet  inn litt perler og akrylpynt. I tillegg til et stort rødt hjerte nederst. (den sorte rosa har også fått hvit gesso på seg - ble gjort etter at bildene var tatt)


Da alt var på plass hadde jeg på hvit gesso og glitter. "For you" ble limt på til slutt.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Magnolia og Pion
Dies: Spellbinders
Pynt: roser fra Papirplaneten, woc, papirdesign og ukjent, perler, bær, osteklut og hjerte.

Jeg gleder meg til å se ditt bidrag til denne mnd utfordring.
Den går til 28. februar kl 23.55
Du finner den HER

Ønsker deg en fin dag 💗

Klem

Ingen kommentarer: