lørdag 4. februar 2017

Juleklem

Jula varer helt til påske, i hvert fall nesten...Enda en toffifee jeg laget før jul. Noen ble solgt og noen ble brukt/sendt som julekort. Jeg pleier å dekorere ulike sjokoladegaver som jeg sender som julekort. Hyggelig å gjøre en liten vri.

Her er en enkelt pyntet toffifee.

Litt bling og mosegummi for å få litt dybde og glam .o)


Motivet er limt på bazzill som igjen er festet med puter. Da er det en lomme mellom de to arkene. Det er perfekt plass for en tag.


Litt glitter på snø og greiner for å få litt liv. Har pyntet enkelt da jeg ønsket at reinsdyret skulle være blikkfanget her.


Tag med hilsen på ene siden og plass for egen tekst på baksiden.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill 
Møsterark: Pion Design og mosegummi
Dies: Kort & Godt
Stempel: Norsk stempelblad
Pynt: blonde, bling, blomster, hugsnug, eyelets og glitterlim

Ønsker deg en god natt, takk for at du tittet innom meg.

Klem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

En dekorativ og fin eske du har laget her:)
Ønsker deg en kreativ og fin uke:)
Clemzy Karin D