søndag 26. februar 2017

Du er en engel

I tillegg til sjokolade kan det være lurt å ha fyrstikker liggende. Gjerne dekorere noen slik at du har det ferdig. De kan enkelt brukes som små gaver, vertinnegave, venninnegave etc. Hvis noe kommer veldig overraskende på.
Her har jeg limt sammen fire små fyrstikkesker. De er igjen festet på papp for å gjøre den liten stivere og sterkere.


Jeg er glad i blått. Velger ofte noe i blått, så jeg har en liten greie å jobbe med der altså.... Er jo så mange andre fine farger og.


Har brukt dies for å lage en fin kant her.


Hatt på mønsterpapir foran på hver skuff, da blir det mer helhet på gaven. I tillegg har jeg brukt små håndtak slik at skuffen enkelt kan tas ut.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønster ark: Maja Design
Dies: Lifestyle Craft, Magnolia, MB og Spellbinders
Motiv: Klippeark
Stempel: Kort & Godt
Annet: Osteklut, blomster, håndtak, sommerfugl og perler.

Ønsker deg en fin søndag. Nyt dagen💗

Klem

Ingen kommentarer: