onsdag 14. desember 2016

Julekort - GD bidrag TPC

I november hadde jeg et inspirasjons bidrag hos TPC med dette kortet.
Julekort med 4 tag lommer. Som jeg skrev laget jeg disse for mange år siden, men hadde helt glemt de av. Helt jeg jeg rotet i gamle bilder. Utrolig hva man kan finne da.


Dette kortet er  15*15, så det er ikke plass for altfor store tag`er. Men dette holder i massevis.


Her har jeg valgt plaine tag`er slik at teksten kommer veldig godt frem. Jeg har stemplet i forhold til hvordan tag`en blir liggene på kortet. Slik at ingen tekster er opp/ned eller bak/fram når de trekkes ut.


Julestjerne laget av TH sin dies. Liker denne dies`n utrolig godt.



Inni kortet. Herlig museark fra Papirdesign.

Fullstendig forklaring og utstyrsliste finner du HER.

Ønsker deg en fin onsdag, bare 10 dager til jul nå .o)

Klem

Ingen kommentarer: