søndag 4. desember 2016

2 advent

Hei 💜
I dag er det søndag og 2 advent. Gosh...nå går tiden litt fort. Å jeg ser på timeplanen min at den er ganske full fremover. Enda jeg har prøvd å begrense aktiviteter. Men sånn er det vel bare 😉

I dag blogger jeg med en serviett eske med Mikke Mus. Den er gitt til min kusine i innflytningsgave. 
Hun elsker Disney, så da måtte jeg lage noe i det temaet. Kjøpte med 2 pk Disney servietter og satte oppi.


Mikke Mus er klippet ut i fra et ark jeg hadde liggende.


Enkelt pyntet, for jeg kunne ikke gjemme bort Mikke Mus. Da ble hele poenget borte.


Jeg har igjen lekt meg med bakgrunner. Greit å prøve seg frem litt.

Ønsker deg en fin søndag 😊

Klem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Denne serviett esken ble jo så din da:)
Flere fine kreasjoner du har laget, siden sist jeg var her:)
Ønsker deg en fin dag:)
Fra Karin D