onsdag 16. november 2016

Fredelig jul - Inspirasjons bidrag til Hjerteboden sin utfordring

Hei :)

I dag blogger jeg med et inspirasjons bidrag for Hjerteboden. Mnd utfordring er JUL.
Det nærmer seg med stormskritt, dagene blir kortere og "to do" lista blir lengre .o)
Jeg har laget en gave eske i dag, her er det plass for 4 telys og 1 pk servietter. 
Malen til denne finner du HER


Ikke like enkelt med lyset når man kommer hjem sent på ettermiddagen og skal ta bilder. Jeg har ikke så mange lyskastere i huset, snarere tvert om. 
Her har jeg brukt flere lag for å bygge opp motivet.


Her har jeg vært raus med gesso`n. Alle kanter, pynt, motiv etc har jeg klint gesso på.


All pynten har også fått litt gesso over seg samt litt glitter.


Lokket er festet med en magnet. Godt det går litt under ramma på motivet. Arken fra Panduro er veldig tykke og magnet ligger under lagene på hver sin side. Så de ble litt svekket pga alt papiret.


Ikke noe pynt øverst der hvor klaffen er, lite vits da det ikke syntes.


Et lite julevers i lokket.


En kjekk gave å ha liggende, i alle varianter. Da har man alltid noe å ta med seg hvis noe blir avtalt litt brått .o)

Fra Nettbutikken til Hjerteboden:

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill og hvit kartong
Mønsterark: Panduro
Motiv: Internett
Dies: Spellbinders
Stempel: Kreativ Hobby og ukjent
Annet: Hvit gesso, perler (hele og halve), kongler, trehjerter, kanelstang, hugsnug, scrappers floss, anis, roser og roseknopper, liljer, metallblader, akrylhjerter ++

Utfordringen til Hjerteboden denne mnd finner du HER
Det er JUL og den går frem til 31.12. Så du har god tid på deg :)
Håper å se akkurat ditt bidrag til vår utfordring.

Ønsker deg en fin fin dag :)

Klem

Ingen kommentarer: