tirsdag 18. oktober 2016

Verdens kortlager dag

For en tid tilbake markerte vi Word cardmaking day, 1 oktober i TPC. I den anledning laget jeg tre forskjellige kort. Ett til hver oppgave.


Kort med stensiler. Her har jeg brukt rustpast fra Finnabair, første gangen jeg prøvde dem. Det ble en skikkelig kul effekt. Traktoren er stemplet på vellum og embosset. Det for å prøve noe nytt og skape litt spennende kontraster. Traktor stempel kommer fra Kreative Hender.


Enkelt brettekort. Ikke lett å se, men det er en svart blondekant ytterst her. Denne kule dama er et stempel fra Kreative Hender.


Inni kortet laget jeg en pengelomme. 


Et fresh kjolekort. Miks av farger og materialer. Kjolen har jeg først stemplet på colorcopy ark og deretter på mønsterark. Klippen ut kjolen og festet den med 3D puter for å skape litt dybde og annen effekt. Kjole stempelet er fra Kreative Hender.


Syntes denne teksten passet til forsiden, denne er også fra Kreative Hender.

Du finner de kule stemplene til Gitte HER - FB.

Tusen takk for at du tittet innom hos meg :)

Klem :)

Ingen kommentarer: