søndag 11. september 2016

Gavepose

Tittei :)

I dag har jeg en liten gavepose å vise deg. Alltid kjekt å ha noen av de liggende.
Her har jeg brukt stempel fra Kreative Hender, om mødre.
Du kan kjøpe stempelet på FB SIDEN.


Flott hyllest til mor.


Jeg rotet frem et søtt motiv i skuffen min, syntes det passet her.
Du finner bloggen til Gitte som designer stemplene HER

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Maja Design
Motiv: Internett
Stempel: Kreative Hender
Pose: Søstrene Grene
Pynt: Perlebånd, sløyfe, blomster og bokstav stickers.

Gaveposen passer inn i utfordringen hos
Scrapfromyourheart #1 - Hjerter
Dette er en nystartet skandinavisk utfordringsblogg, titt innom å se alt det fine DT har laget.

Ønsker deg en fin fin kveld :)

Klem

4 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Flott pyntet gavepose, herlig tekst og lekre ark du hadde brukt.

Takk for at du er med på utfordringen hos Scrap from your Heart , DT Bente:)

Veronique sa...

For en herlig gavepose med lekker pynt.

Anita Lise sa...

Så nydelig gavepose du har laget! Herlig mønsterark med hjerter:) Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap from your heart.
DT Anita Lise

Jytte sa...

Sød gavepose til mor <3

1000 tak for at du deltager i vores første udfordring på Scrap From Your Heart.

Jytte, DT