tirsdag 26. juli 2016

Skolestart

Heisann :)

I dag blogger jeg med et inspirasjons bidrag for TPC. Det nærmer seg skolestart med stormskritt. Sommeren er snart over...den gikk så altfor fort i år og.
I år skal min skjønne niese begynne på skolen, så da passet jeg på å lage en liten sekk som jeg skal fylle med litt småsaker.
Sekken måtte jeg lage i blå da frøkna har blå som favoritt farge. En liten flaske som jeg har fylt med blått lykkestøv glitter .o)
Som seg hør og bør gru-gleder hun seg veldig..fordi hun kanskje ikke kjenner noen eller kan alt ennå .o)


Sekken er laget av en hvit papirpose, jeg har klippet av litt på høyden. Måtte ha på datoen for skolestart dagen.


Selene er festet med brads.


En liten lomme foran hvor det er plass for et par små ting.


Her har jeg brukt:

Papirpose - ukjent
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Maja Design
Dies: Kort & Godt
Pynt: Brads, blomster, krone, bånd og en liten flaske m/glitter.

Håper du har blitt litt inspirert og er klar for skolestart og høst :)

Titt innom bloggen til TPC og se hva de andre har laget :)

Klem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

En stilig sekk til tantejenta:)
Tenker nok hun kommer til å like denne:)
Jammen har tiden gått fort. Syntes ikke det er lenge siden hun var ei lita tulle.
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D