mandag 27. juni 2016

Parkour

I dag har jeg et konfirmasjonskort med et spesielt tema. Fikk en forespørsel om kort til en gutt som drev med Parkour, Jeg hadde hørt navnet, men visste ikke helt hva de innebar. Så da måtte jeg søke litt informasjon .o)


I og med at jeg ikke hadde noen svarte konvolutter valgte jeg å brette en selv. Da jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle lage kortet ut av en konvolutt...og da kan jeg jo ikke endre på det...phu.. .o)
Bakgrunnsbildet fant jeg på nettet da jeg ikke hadde noe lignende selv.


Bestiller hadde filmet sønnen sin da han drev og hoppet(parkour), så vi laget stillbilder ut av den filmen som jeg satte sammen på kortet. Da ble det straks mer personlig.


3D stjerne laget av pop-up papir.


Baksiden av kortet. Hadde et ark som hadde masse grafitti og litt tøffe farger som passet godt til dette gule stjerne arket. Stemplet på vellum og lagt det over mønsterarket.


Plass for personlig hilsen.


Baksiden :)


Kortet ble tatt godt i mot, de var kjempe fornøyde. Og da er jeg fornøyd.

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Kort & Godt og ukjent, vellum, glitter mosegummi
Dies: TH,  Die namics og Spellbinders
Stempel: North star engros og design og Staz
Pynt: Trykknapper, tannhjul, papir sugerør

Legger kortet inn i følgende utfordringer:

Nordsalten-hobbyklubb #141 - Youre straw to my berry (30.6)
Hobbygarasjen #38 - Juni-Juli Alt er lov (25.7)
Kortudfordring #155 - Puncher eller dies (30.6)
Scrappelyst #Grublis Juni - papir sugerør (6.7)

Tusen takk for at du titter innom hos meg, og tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger jeg får. Setter enormt stor pris på det.
Ønsker deg en fin ettermiddag.

Klem


8 kommentarer:

Veronique sa...

Stilig kort :) Har selv aldri hørt om Parkour. Nå vet jeg hva det er :) Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort´O´Mania. Veronique

Hege sa...

Tøft kort.
Mange spennende detaljer.
Gøy å få med bilder av mottaker på kortet, gir personlig preg.

Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

Hege.

Ann Kristin sa...

Så tøft kort med stilige detaljer. Parkour er kult! Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

Katrine E. Bråten sa...

Kjempetøft kort med mange stilige detaljer :) Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Mari sa...

Så kult kort, og med masse flotte detaljer.
Takk for at du scrapper med oss i Kort o mania.
DT-Mari

Ane sa...

så tøfft kort! Stilig med så mange ting som passer til gutten! Så kjekt du scrapper med oss hos nordsalten hobbyklubb!
Dt Ane

Kreativelena sa...

Herlig kort, har selv en 5 åring (tantebarn) her som hiver seg over parkour anlegget her vi bor, og det er en utrolig stilig sport. Så kan tenke meg de ble fornøyd med det kortet der ja :-)
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Julia sa...

For et tøft kort!
jeg liker at du har laget det så personlig!
Takk for at du delatar hos Hobbygarasjen.
DT Julia