tirsdag 1. desember 2015

Kjære konfirmant

Et konfirmasjonskort i dag, nok et bestillingskort. Min mor var dagmamma for konfirmanten, så hun ønsket et veldig personlig kort. Derfor flere bilder som illustrerer litt historie og minner.


Staffelikort er takknemlig å jobbe med. Enkle, men samtidig gir de mange muligheter.


Jeg har hentet frem kritt, embossing og glitter. Klæsjet på...overalt...hehe...


Filmrull med bilder fra tiden hos mine foreldre :)



~


Satt på en bit av filmrullen som "håndtak" til å dra ut tag`n hvor man kan skrive sin personlige hilsen.


Her har jeg brukt:

Kartong:  Bazzill
Mønsterark: Maja Design
Stempel: Norsk stempel blad, K&G
Dies: TH, Spellbinders, Nellie Snellen og MB
Pynt: Akrylstjerner, sugerør, perler, bokstav stickers og metallpynt.
Annet: Embosset tekstene og litt hist og her. Litt kritt hist og her. Påført litt glosst accents på noen av stjernene.

Tusen takk for spor som er lagt igjen hos meg, setter pris på alle gode ord.

Ønsker deg en fin 1. desember, senk skuldrene og kos deg.

Klemklem

Ingen kommentarer: