onsdag 9. desember 2015

Ford

I dag har jeg en spesial bestilling å vise dere :)
Ei venninne ønsket et spesielt kort til sønnen som fylte 25 år. Og ønsket var en kopi av sønnens bil...phu!!
Vel.., jeg sliter jo med å motstå slike utfordringer. Så her er resultatet!
 
 
Denne er bygget opp i svart kartong med litt forsterkninger.

 
Ikke mange, men noen små detaljer.

 
Terningene har jeg brettet selv, de er 0,5*0,5cm!

 
~

 
Markert felger og bolter. Samt litt lister og lys.

 
Litt skjevt i teltet da bildet ble tatt..haha...Litt skakk her :D

 
Har hentet opp skiltnr til den opprinnelige bilen og ført det over her.
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill
Papp
Annet: Bling ark, sølv ark, vellum, perler
Dies: Nellie Snellen, TH og MB
Stempel: Kaiser Craft
 
Tusen takk for at du tittet innom hos meg, setter utrolig stor pris på det. Bare 14 dager igjen til jul. Pass på å kose deg innimellom!
 
Klem

Ingen kommentarer: