torsdag 24. desember 2015

Det finnes ikke en ubetydelig dag i ditt liv

God julaften formiddag :)
Jeg unner meg en liten kopp kaffe og pust i bakken før jeg starter med maten. Jeg skal ikke stresse, kun kose meg!
Når min sønn våkner fra dvalen skal vi til kirkegården og tenne lys, legge på krans og si god jul til min pappa. Han er dypt savnet, og det merkes i disse dager. Men vi skal gjøre så godt vi kan i dag og dagene fremover, det er lov med både latter og tårer.

Over til denne kurven, en bursdagsgave til en god venninne. Fylt med snop, engler og andre småting.
Valget falt på nydelige ark fra Maja Design.


~


~


Denne teksten har jeg brukt mye, den er en viktig påminnelse for alle og en hver.


~


~


Litt Pion ark inni kurven ;o)

Her har jeg brukt:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Maja Design og Pion Design
Stempel: Staz
Dies: Ek og Spellbinders
Pynt: blomster, akrylpynt og metallpynt.

Ønsker deg en fin julaften, kos deg! Ta vare på dine nære og kjære. Gi et klapp på skulderen, klem, anerkjenne de...noe som viser at du faktisk bryr deg.

Juleklem

Ingen kommentarer: