fredag 20. november 2015

Til den kuleste jenta!

Kurv i glade farger!!
Denne ble laget til dattera til ei venninne, også litt min datter jeg ikke har..hihi...Ei jente med humor, glede, temperament og meninger. Har alltid digget henne!!
En kurv fylt med godis og en liten pakke ved siden av.
 
Jeg må legge ut i rekordfart, for fotoapparatet er fullt av ny bilder...phu!! Flere xx som må redigeres og gjøres klare.
 
 
Nok en gang har jeg hentet frem et gammelt ark, som bare har ligget der...for jeg husker jo ikke tanken jeg hadde med kjøpet lenger. Den er tatt av vinden..hihi..

 
Rødt gir glede og energi. Har også funnet frem en gammel, romantisk blonde. Minner meg egentlig litt om blondekravene som var på mine babyskjorter fra 70 tallet.

 
Krone for prinsesse og hjerte for kjærlighet. Litt symbolikk og.

 
Laban, ansiktmaske...+++

 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Ukjent
Dies: Spellbinders
Annet: Blonde, perlebånd, div. charms, sommerfugl og blomster.
Stempel: K&G
 
Klemz

Ingen kommentarer: