onsdag 18. november 2015

Med jul i hjertet

Jeg fant en minnepenn med masse gamle bilder. Bilder av kort jeg hadde laget før jeg begynte å blogge. Jeg har alltid tatt bilder av det jeg har laget, men ikke alt er lagt ut. Og der fant jeg masse moro. Så også at jeg hadde laget AfterEight esker på flere forskjellige måter, men som jeg har glemt bort litt. I det siste har jeg bare tegnet av den gamle esken, men det gjorde jeg ikke før.
Så her har jeg latt meg inspirere av noe jeg har laget tidligere, og mer kommer!!
 
 
Trekk til AftreEight eske. Hvis man kjøper en stor eske, er det to esker i pakka. Og den inneresken der passer til dette trekket. Bare å trekke ut og forsyne seg med en go`bit.

 
Enkelt julebudskap :)

 
Toppen, en søt liten nisse/gnom. Enkelt pyntet med Maja Design ark og border. Perler, blomster og blonde.
Dies er fra Spellbinders og metallhjørner.
Tekst er fra North star design og engros.
 
Legger esken inn i utfordringen hos:
 
Dtnorthstar #November - Sjokolade
 
Ønsker deg en fin onsdag :)
 
Klem


2 kommentarer:

Heidi sa...

Jeg likte denne esken veldig godt! Og den teksten tror jeg ikke jeg har sett før ;-) Passer jo perfekt nå i disse førjulstider! Tusen takk for at du deltar i novemberutfordringen hos North Star Design. Det er fullt lov å delta med flere bidrag, og håper du vil delta på neste utfordring som kommer 10. desember ;-)
DT Heidi

Kristina sa...

Oi denne var rett og slett nydelig! Tusen takk for at du deltar i sjokoladeutfordringen hos North Star Design. Gleder meg til å se flere bidrag fra deg :-)