torsdag 1. oktober 2015

You Rock

Enda en av lærerkurvene som ble gitt bort ved sommeravslutningen.
Denne er litt blingete, men måtte finne ark som passet til læreren. Og da var tema viktigere enn farger :)
I følge min sønn er mottaker en av Norges beste beatboxer, og da ble naturlig nok temaet noter og musikk.
 
 
Svart, lilla og gull i skjønn forening.

 
På hjørnene har jeg funnet frem en qk dies, LP plater. Diesen er ikke my brukt, men jammen glad jeg har den. Og her passet den perfekt.

 
Sløyfa er fra en kurv eller godispakning som jeg fikk en gang. Tok jo selvsagt vare på den...hihi(noen som kjenner seg igjen i det?)

 
Metall charms som passer temaet.

 
~

 
Tag med plass for personlig hilsen samt en lite note på toppen :)

 
På innsiden har jeg funnet frem et ark som har ligget i x antall år. Mulig det er ett min sønn valgte ut i sin tid. Men her kom det til sin rett!

 
~

 
Nydelig personlig stempel fra Scrappemagasinet :)
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong:  Bazzill
Møsterark: Sugartree - Steve`s Pages, Best Creation Inc, Craft`n Craftin` - Rock Star og gullark fra bokhandelen.
Dies: MS punch, Spellbinders og Nellie S.
Stempel: Stempelglede
Annet: Bånd og snor - ukjent, div. charms - Korthobby og ebay
 
Tusen takk for at du tok deg tid til å titte innom hos meg :)
 
Ha en fin torsdag.
Klem

Ingen kommentarer: