tirsdag 27. oktober 2015

God påske...hihi

Jeg laget påskeegg til min bror i år, og det begynner jo å bli en stund siden. Han fikk det jo faktisk til påske..men det har jo ikke kommet ut i bloggen ser jeg! Men..her er det!!
Jeg kjøpte et stående egg som jeg dekorerte med metalltape. Så gikk jeg bananos med maling og inka.
 
 
Stjerna er bygget opp med støtte i bankkant. Bølgepapp som har fått maling og glitter bokstaver på seg.

 
Metalltape ble malt svart for så og fjerne mesteparten av malingen etterpå. Deretter ble det påført andre farger for å få frem fargespill.

 
~


 
~

 
Egget ble fylt med godsaker som jeg vet broren min spiser. Han deler hus med to godtemomser, så der får man ikke ha i fred noen ting..hehe..Kjøpte derfor hans favoritter, som de ikke er så glad i.
 
Ønsker deg en fin ettermiddag.
Klem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Knall stilig Gunn :)
Her var det mange fine detaljer og farger:)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D