søndag 16. august 2015

Fiskebåt

I dag har jeg ett innlegg med maaange bilder, du er herved advart!! :D
 
Min bror skulle i 50 års lag og ønsket et spesielt kort til jubilanten. Han bor i Lofoten og har egen fiskebåt...så da ble dette resultatet. En egen variant av fiskebåt, ikke lik eier sin. Men en egen designet. Innlegget har som sagt mange bilder :)
 
 
Båten er brettet i ekstra stiv kartong for å skape litt hold. Delene er tilpasset hverandre etter hvert som jeg har jobbet meg fremover. Og jeg har puttet på masse detaljer.

 
Båten er "døpt" jubilantens navn, ikke ett dame navn denne gangen :D
Jeg har brukt bølgepapp til dekk og kanten rundt.

 
Fiskestang med dupp og fisk.

 
Dekk på siden og fiskegarn over hytta. Samt lyskaster på taket. Laget en tag som ligger oppi båten, gikk ikke an å skrive på båten så måtte gjøre det slik..hihi...

 
Bøtte med fangsten i, fiskene... Livbøye må man jo ha på en båt.

 
Små skjell, dupper og mark er limt hist og her.

 
Skilt på taket med tekst og 50 år.

 
En liten zoom av innholdet.

 
~

 
Sett ovenfra :)

 
Båten forfra igjen :)

 
Jeg har hengt små lykter i garnet

 
Ved veis ende...phu!! :D
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill og NorEngros
Bølgepapp og glitterark
Stempel: K&G
Dies: QK
Tall og bokstaver, perler, bånd - ukjent, skjell - fra skjærgården, fiskegarn - Panduro
 
Tusen takk for at du tok deg tid til å titte igjennom alle bildene :)
 
Klem

Ingen kommentarer: