søndag 2. august 2015

80 åring

Nok et bestillingskort. Her måtte jeg prøve den nye dies`n jeg har kjøpt meg. "Latmanns dies"...hihi..Men så enkelt og praktisk da :D
Den er laget i litt "gammel" manns stil med vilje ;o)
 
 
Jeg har nok en gang rotet i papirbunket og funnet frem et gammelt ark. Utrolig hva man har liggende...phu og fjo...!!

 
Jakka er lukket av en magnet.

 
Innsiden, en bursdagstekst og en tekst på lomma.
 
Her har jeg brukt:
 
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Ukjent og glitterkartong
Dies: Xcut
Stempler: Kort & Godt, ukjent
Annet: Knapper, magnet, metallpynt og klokke
 
Takk for at du tittet innom meg :)
Ønsker deg en god natt.
 
Klem

1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Dette var et kort som passer veldig godt til en på 80:)
Er greit å kunne ha slike dies noen ganger, som gjør jobben for en;)
Mange fine kerasjoner du har laget, sisen sist jeg var inne hos deg.
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D