søndag 31. mai 2015

#50 år

Jeg har alt for dette motivet, og har virkelig fått brukt det siden jeg kjøpte det. Har hatt en del bestillinger på herrekort i det siste. Og heldigvis er det karer med selvironi og humor :D
 
 
Her har jeg brukt en papirpose som jeg har dekorert. Ikke ofte jeg gjør det, men ønsket å lage noe i ett annet format denne gangen. Kort uten blomster og stæsj er ikke alltid enkelt, men sier meg fornøyd med dette her!

 
Jeg har gnidd litt kritt over 50 tallet for å skape litt slitt utseende. Klokke for å illustrere at tiden går...

 
Kom dessverre litt blitz lys på bildet, men så det først når jeg skulle redigere. Og da var kortet levert.
#tag tekster og pennesplitt. Vimplene har også fått litt kritt over seg.

 
Baksiden av posen. Stjerner og pennesplitter som pynt.

 
En liten zoom ;o)

 
Kan putte penger eller andre smågaver oppi posen for jeg har laget en tag bak tekst panelet hvor man kan skrive personlig hilsen. Bare stjerne kanten som syntes over diesen.
 
Her har jeg brukt:
 
Brun papirpose
Kartong: Bazzill og ColorCopy
Mønsterark: Prima
Dies: TH, Die Namics og Spellbinders
Stempler: K&G og Staz
Motiv: Dr. Digi`s - ferdig fargelagt
Pynt: Sugerør, acrylstjerner, pennesplitter, tau, charms, thickers og kakeserviett.
 
Legger kortet inn i følgende utfordringer:
 
Scrappelyst #Grublis for mai - sugerør og vimpel(er)
Hjerteboden #Mai - feiring
Nordsalten-hobbyklubb #117 - Bruk minst 3 stempler
 
Nei, nå må jeg gjøre litt i heimen. Så blir det en tur på hobbyrommet etterpå, flere bestillinger i vente. Ønsker den en fin søndag.
 
Klem
 
 

2 kommentarer:

Kreativelena sa...

Skjønner godt at du falt for det motivet. Det var jo bare helt herlig. Og så stilig fargelagt. Digger kortet ditt :-)
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Katrine E. Bråten sa...

Stilig kort, og herlig motiv! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)