torsdag 2. april 2015

Påske hjerte

Her har jeg lekt med farger og mønster! :)
Påske hjerte kjøpt i Sverige. Jeg har dekket det med metalltape. Jeg embosset metalltapen før jeg hadde den på. Deretter fant jeg frem alle mine StazOn farger og gikk bananas :)
 
 
Jeg har aldri laget et slikt egg før, så morsomt å prøve noe nytt og annet.

 
Masse blomster som jeg har påført hvit gesso og glitter. Dragon er fra Europris, hamstret de da de var å få tak i til en hyggelig pris. Syntes de er kanon stilige.

 
Her ser man tydeligere fargespillet. Vårlig fargespill.
 
Her har jeg brukt:
 
Stempler: Div. StazOn
Pynt: Kakeserviett, blomster, charms, seambinding og dragon og perler.
dies: Joy Craft, QK og Marianne Design
Blomstene er fra Woc og North Stamp Design.
 
Jeg legger hjerte egget inn i utfordringen hos:
 
Kortudfordring #127 - Anything goes
 
Ha en strålende påske :)
 
Klem
 

1 kommentar:

SirisKort sa...

Kjempelekkert!

Takk for at du deltar hos KortOMania

Siri DT