søndag 22. mars 2015

Konfirmasjon

Mer gammel...Fra Vetle sin konfirmasjon. Nå har jeg samlet og ryddet i bildene, da dukket også disse opp. En liten sniktitt på hvordan fargene og temaet var den dagen. Samt hva jeg laget selv.
 
 
Invitasjonene. Vi hadde valgt marineblå, hvit og sølv som hovedfarger. Takknemlig å jobbe med. Ark fra Maja Design.

 
Sølvsløyfene bestilte jeg på ebay. I ene skjortelomma puttet jeg en colaflaske og trommestikkere. Som så mange andre ungdommer elsker Vetle Cola, aller helst på glassflaske. Så her fant jeg frem en gammel qk dies jeg hadde. Trommestikkene er fra en qk revolution dies. Hadde et gammelt cola ark liggende, brukte det for å illustrere cola`n.

 
Små telys glass fra Plantasjen. De krakelerte jeg for å skape en litt annen effekt i glasset. Blå bazzill stanset ut med MS stjerne kant punch. Punchet ut noen i sølv for å få små stjerner. Perlebånd er kjøpt på ebay. Store stjerner stanset ut i bølgepapp. Dies fra Die Namic.

 
Perlebånden er også fine å bruke på lysfat eller rundt blomsterpotter :)

 
Gjestebok. Selv om alle gjestene har skrevet på kortene er det koselig om de skriver noen ord fra dagen. Samme ark som innbydelsene, fra Maja Design. Bånd kjøpt på Nille. Bokstaver og tall er fra en TH dies. Stjerner i sølv, marineblått og hvitt.

 
Serviettholder som stod på kake bordet. Bling bånd er kjøpt på FB, perlebånd er fra ebay. Kjøpte mye på ebay til konfirmasjonen. Kakeserviett er die fra Cherry Lynn. Tekst fra North Star Design.

 
Som dere ser er det gjennomgående tema, både i farger og pynt. Bling og stjerner :)

 
Fra bordet. Skoen foran er fra da han ble døpt. Hentet frem bildene fra da og laget tilnærmet lik dekorasjon nå.  Originale bordkort, små glass Cola. Vetle valgte det selv, og det var ok. For det var enkelt for meg.
 
 
En liten zoom. Cola flaskene fikk banner med velkommen og navnet seg. Festet også på en tromme charms. På tallerken var det en liten holder hvor det lå to sølvfargede hjertesjokolader samt servietter med navn og dato.
 
 
Vi ble svært fornøyde med bordet og fargene.

 
Konfirmasjonskaka!! Vetle har spilt trommer siden han var 3 år, så det var naturlig og ha med det som tema. Kaka er laget av lokal baker, strålene fornøyd. Både med utformingen og smaken :)
 
Det er mye jobb med konfirmasjon, men det var verdt hvert minutt. Dagen ble vellykket, sola skinte fra skyfri himmel, 30 varme..phu...
 
Takk for at du tittet innom.
 
Klem

Ingen kommentarer: