onsdag 7. mai 2014

Til konfirmanten

Et enkelt konfirmantkort i dag. Jeg har laget opp noen enkle telegram kort til vårens rush! Regner med at sønnen min har noen utvalgte han vil gi et telegram til og da må jeg være beredt :)
 
 
Jeg har rotet i restedunken min her..greit å få brukt opp litt av det og. Her har jeg brukt rester av Maja Design. Svertet kantene for å lage litt mer liv. Spellbindersdies, tekst fra K&G. Charms og bånd fra Ebay og blomst husker jeg ikke.


Bygd ett lag med 3D puter.
 

 
Enklere enn dette blir det vel ikke. Men det var ikke meningen å gjøre det så vanskelig.
 
Kortet passer inn i utfordringen hos:
 
Carabbiemomentsofcraft #42 - Bingo/Flower-DieCut-Ribbonbow
 
Takk for titten og ha en strålende onsdag :)
Klem
 
 
 

3 kommentarer:

alex sa...

This is such a stunning creation, love all the detail, thank you for playing at Creative Moments, hope to see you again soon
{Creative Moments Owner}
Alex x

Unknown sa...

Such a beautiful card, thanks for sharing it with us over at Creative Moments.

Cards by Ziggy sa...

This is another fab creation, thanks for sharing with us at Creative Moments this Fortnight
Zoe DT xxx