tirsdag 13. mai 2014

Rødt, hvitt og blått - Til konfirmanten...igjen :)

I og med at jeg er så godt i gang så fortsetter jeg med innlegg til konfirmanten :)
Her har jeg laget en pengeeske. Morsomt å få penger på en annen måte enn i en konvolutt!
 
 
Her har jeg brukt ark fra Maja Design. Priset mai fargene. Spellbinders dies med stjerner. Tekster fra K&G. Stor sølvstjerne er fra en annen dies.

 
Langt bånd som er våtet og krøllet :)

 

 
Inni boksen. Det ble så trangt at jeg fikk ikke lagt på pynteark på skuffene...hihi...Så da måtte de forbli blå. Benyttet en tekst fra NSS på den ene hilsningen som er lagt oppi esken.

 
Nå er jeg snart i mål med alle og det er jammen godt!!
 
Legger esken inn i følgende utfordringer:
 
Paperminutes #321 - Stars
Nordsalten-hobbyklubb #95 - Rødt/hvitt/blått
 
Takk for titten og alle kjempe hyggelige kommentarer!!
 
Ha en strålende tirsdag.
Klem

3 kommentarer:

Anne Lill sa...

Knallfin boks du har laget til konfirmanten! Stilig bretteteknikk!

Tusen takk for at du scrapper med NSHK denne gangen!

Anne Lill - DT NSHK

fiona mctiernan walker sa...

A fantastic box love the design. Thankyou for joining our challenge this week at Crafting from the heart.
Hugs
Fiona dt/blog co-owner x

Svenja sa...

From Norway, great, I am glad that you shared your project with us on Paperminutes. It is very beautiful!