onsdag 8. januar 2014

Nok et bursdagskort i dag :)

Når jeg først var i gang kunne jeg like gjerne fortsette med et kort til. Også et bursdagskort, men mottaker er en god venninne av bestiller.
Her har jeg hentet frem "gamle" bretteteknikker, never ending card. Enkle, men kjempe fine kort og mottaker blir så overrasket og imponert over det uendelige...hihi.
 
 
Jeg har brukt rester av diverse Maja Design ark. Er jo lurt å ha litt rester noen ganger...selv om jeg flirer av meg selv. For jeg har en kurv med rester til kartong og en kurv med rester til mønskerark. Kjekt å ha...Får sikkert brukt for det en vakker dag :)
Hjertet er spellbinders og hjørnene er fra WhimsysStamps, corner. Perler og tekst fra Kort og Godt. Motiv fra internett. Blonden husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt.

 
Kortet liggende. Kan ikke bygge så mye på et never ending card. Så jeg må bruke annen pynt. Da er det fint med ark som pynt :)


Første brett. Tekst fra NSS. Den er nydelig og alle trenger vel en påminnelse om det egentlig.
 


Andre brett. Acrylhjerter kjøpt via ebay også her er teks fra NSS.
 

 
Baksiden av kortet. Har brukt corner hele veien med en liten perle i. Og jeg fikk brukt opp masse småbiter med restepapir.
 
Kortet passer inn i følgende utfordringer:
 
Scrapomaniano #9 - Hjerter
Papertakeweekly # Anything goes - Something New, Birthday
Theshabbytearoom #Week 200 - So romantic, inklucde roses - roses on the paper
Kortudfordring #99 - Anything goes
 
Klemz

4 kommentarer:

Karina Bunkenborg sa...

Meget smukt arbejde med søde detaljer! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

Karin Dahl sa...

Godt nyttår:)
Så Fint bursdagskort:) Ble så fint med de rutene du hadde laget.
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Cathrines-creative sa...

Lekkert kort du har laget.
Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring inne hos Scrapomania.
Hilsen DT- Cathrine SG

LindaSS sa...

Flott kort du har laget...

Tusen takk for at du ble med på utfordringer hos Scrapomania denne runden, og håper å se deg igjen på utfordringen som starter nå i dag...

Klem LindaSS