onsdag 1. januar 2014

Julekort

Vel overstått og et riktig godt nytt år!! Måtte 2014 bringe masse glede og kjærlighet og haugevis av kreativitet :)
Jeg er fremdeles ikke ferdig med fjorårets julekort..så vær forebredet - det kommer fler..hihi.
Her har jeg laget et staffelikort som ble gitt bort til ei god venninne. Kortet inneholdt også julegaven, invitasjon til hyggelig sammenkomst med god mat og vin :)

Her har jeg brukt bazzill i beige og teal/sjøgrønn. Pyntearket er fra Panduro. Motivet er fra et Pion Design ark. Trenger jo ikke noe annet når man har slike lekre ark liggende.



Motivet og ramma er spellbinder samt borderen nederst. Teksten er fra NSS. Blondekanten øverst er fra TH og stjernenen er fra MemoryBos.Kantene er svertet med en mørk brun farge.


Corners fra QK. Pyntet litt med brune perler fra KG.
 

Blomster fra Woc og Unik Hobby. Stjernet har fått påført masse gullglitter. Det skulle glamme litt...En enkel snøkrystallcharms fra Unik Hobby.
 

Merker at jeg fort tar tak i ark med blå/sjøgrønne toner når jeg skal lage julekort. Har kanskje fått en liten crush på de fargene...hihi...Må jobbe litt med meg selv da jeg har bøttevis med juleark i andre farger, også tradisjonelle julefarger. Nå har jeg innført kjøpestopp frem til 1. juni 2014. Så da må man grave dypt i bunkene sine. Men det er ingen fare, jeg har NOK å ta av!!

Julekortet passer inn i følgende utfordringer:

Nordsalten-hobbyklubb #87 - Punch/Dies, 5 forskjellige
Pictureandscrap #67 - Bruk blomster
Carabbiemomentsofcraft #33 - Anything goes

Ønsker deg en strålende kveld!!
Klem

3 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så kæmpe smuk... lækkert design og et fint motiv

God dag til dig og

Tusind tak fordi du har lyst at deltage i vores udfordring på Card and Scrap
Hilsen Lissy

Jeanett sa...

Nydelig kort. Flotte farger til julekort:)
Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK.
Lykke til:)
- Jeanett-

Karen Elise sa...

Nydelig kort! Så herlige og harmoniske farger!
:) Karen Elise