mandag 21. januar 2013

Konfirmasjonskort

Et upublisert konfirmasjonskort...ja, holder fremdeles på med noe gammel. Har ikke tid til å lage nytt ennå da jeg har snudd hobbyrommet på hodet..hihi..Jeg har funnet frem autisten og meg og startet men en skikkelig sortering av smått og stort. Nå skal det bli ordren på stempler og pynt en gang for alle. Og når det er ferdig, ja...da skal jeg tømme hele rommet for å pusse det opp. Phu!!

Men her er et blomstrede konfirmasjonskort :)


Her brukte jeg litt resteark jeg hadde liggende. Massevis av blomster. Gammeldags blondekant, fjær, bånd, knapp og charms. Igrunnen et enkelt, men koselig kort. Tror jeg må lage fler av disse slik at jeg får fart på mer av restepapiret. For det blir litt restepapir...! :)

Dette kortet passer inn i utfordringen hos:

Crazychallenge #137 - Party Time

Ha en fiffi og fin uke :)
Klem

2 kommentarer:

Gro Tollaksen sa...

Kjempe stiligt!

Ellen sa...

Very beautiful, love all the flowers! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

groetjes, Ellen