lørdag 22. desember 2012

Gaveeske

I stedet for å pakke inn i "vanlig" julepapir laget jeg en gaveeske til ei venninne. Kan ikke si innholdet i gaven i tilfelle hun titter innom bloggen min ;)



Vi fikk noen gaveesker på jobben fylt med sjokolade. Jeg tok å demonterte en og tegnet over til eget bruk. Esken ser ikke stor ut, men den tar mye kartong. Kartongen har jeg kjøpt på NorEngros, et stort ark, 50x70 cm(tror jeg) for en billig penge. Lurt til esker da kartongen er stiv.


Pynteark fra Inkido, julhjärta röd. Jeg har svertet kantene med cream.



En litt voldsom sløyfe...hihi...men esken måtte holdes sammen da innholdet bungnet litt ;)
Jeg husker ikke hvor motivet kommer fra, mulig et klippeark eller så har jeg funnet det på nettet.


Ellers har jeg brukt blonde, hjertecarms, sløyfe og blomster fra woc. Metallpynt og perler fra kort og godt.


Esken er ikke helt rektangulær, men er litt skrå.


Tekststempel fra NSS inni esken.



Hadde ikke nok julhjärta ark, så måtte bruke ett annet i bunnen. Husker ikke hvor det kommer fra. Har ikke pyntet mer inni for da hadde jeg ikke fått plass til gaven ;)

Esken passer inn i følgende utfordringer:
Doyoustackup #103 - Anything goes
Creativeipirations #194 - Anything goes
2sisterschallengeblog #123 - Krafty Christmas

Ønsker deg og dine med dette en fredfull julefeiring, takk for at du følger bloggen min og takk for alle hyggelige tilbakemeldinger.

Klem


Ingen kommentarer: