fredag 12. oktober 2012

Julekort

Her har jeg brettet meg til en ny variant ;)
 
Jeg fikk noe reklamegreier i posten for lenge siden, det har nok ligget å godgjort seg i en del av hodet meg...for plutselig kom jeg på det. Da måtte jeg bare sette meg ned for å brette ;))
Resultatet ble et julekort!!
 
 
 
Kortet er brettet i grå bazzill. Jeg har brukt juleark fra Maja Design. Bildet er fra et julekort jeg hadde, stanset ut den nydelige julejenta.
 

 
 
Blomster fra woc, blingperler og charms er kjøpt på ebay. Hatt på glitter på blomstene.
 

 
 
Sånn ser kortet ut bak når det er brettet sammen.
 
 
 
 
Inni kortet. Brukt ark fra Maja Design her og :) Stanst ut en serviett med min nye dies fra Marianne Design som jeg kjøpte på messa. Tekststempel i hvit sirkel er fra NSS. Det andre vet jeg ikke opphavet til da jeg har kjøpt det løst på FB.
 

 
 
En liten zoom...Klaffene er pyntet både på utsiden og innsiden. Servietten er pyntet med bling og glitter.


 
 
Nesten lukket igjen. Klaffen skal inn på baksiden av kortet.
 

 
 
Kortet brettet sammen. Spriker litt fordi jeg puttet blomstene inni ;))
 
 
 
 
Jeg fikk uventet hjelp da jeg skulle ta bilder av kortet!! Eller kanskje det ikke var mye hjelp...Fluffy inspiserer teltet ;))
 
 
 

Hun hadde ikke tenkt seg ut derfra med det første. Prøvde å lokke med noe godt, men hun lot seg ikke lure..Men søt er hun :))
Som dere ser var ikke brettingen veldig hokus pokus, men morsomt med en annen vri. Blir nok noen fler slike ;)
 
Dette kortet passer inn i følgende utfordringer:
 
Northstarstamps #Jul - Less is more
Cinspirations #184 - Anything goes
Wildorchidchallenge #Week 60 - Anything goes
 
Tusen takk for mange hyggelige tilbakemeldinger!!
 
Ha en strålende helg.
Jeg skal ut å grunne garasjen i helgen, satser på finvær slik at jeg blir ferdig.
 
Klem
 
 

1 kommentar:

Torill sa...

Dette kortet ble skikkelig flott! Morsom bretting!
Disse teltene kan jo brukes til mye:0) Hærlig!
Takk for at du ble med på utfordringen vår!
Vennlig hilsen Torill