søndag 28. oktober 2012

"Gammelt nytt"

2 bestillingskort fra i sommer!

Dattra til ei venninne av meg var russ i våres og til avslutningen ønsket de å gjøre stas på et par lærere. Hun har gått idrettslinjen, derfor måtte det bli noe sportslig... ;o)
Den ene læreren var veldig opptatt av håndball og den andre fotball.
Her er resultatet.


Jeg hadde ingen ting som var håndball relatert..Så det jeg gjorde var å finne et bilde på internett som jeg klippet til og overførte til svar bazzill. Da fikk jeg en silhuett. Arkene har jeg hatt liggende lenge, så jeg husker ikke produsentet.
Spellbinders, raindrops, tekststempel fra Norsk Stempelblad.



Tekststempel fra Kort og Godt og beige bazzill.



Kort nr 2, til en fotballentusiast. Gjort det samme her som med håndballfiguren, laget en silhuett. Fotballen er qk og jeg har klippet til rødt og gult kort.
Usikker på hvor arkene kommer fra da de har ligget lenge i boxen ;o))



Tekststempel fra Kort og Godt og fotballer fra qk.

Takk for at du titter innom og ha en strålende kveld :)
Jeg syntes det er så deilig når klokken stilles tilbake...da får jeg en ekstra lang søndag.. :)



Ingen kommentarer: