lørdag 2. juni 2012

Tusen takk

"Tusen takk"
Snart er det avslutning på skolen og min sønn er ferdig med barneskolen. I den anledning skal det være avslutning med lærerer, elever og foreldre. Og noen lærer har fortjent både fine gaver og go`ord..Samt spesielle kort!
Her er det første av de jeg skal lage, et kort til en fantastisk flott person som har fulgt klassen og sønnen min hele veien.


Her har jeg brukt de nydelige arkene fra Pion design, från mitt hjärta II. Fikk meg ikke til å pynte de helt bort...Tror bildet også er fra Pion design, men det er jeg ikke helt sikker på...Ramma er ny innkjøpt og fra Cherry Lynn. Blomster fra woc og bladdiesen fra crealies. Bånd fra Kremmerhuset og en liten hjertecharm fra unik hobby. Hatt på litt glitterlim på blomstene.



En liten tag som er stukket innunder bildet med en så enkel tekst som "tusen takk". Teksten er fra Stempelglede. Sommerfugl er MS punch. En dyp rød perle fra Kort og Godt.



Inni kortet, her jeg har brukt spellbinders og pyntet med noen sommerfugler. Teksten inni er fra NSS.

Legger dette kortet inn i følgende utfordringer:

Nordsalten-hobbyklubb #55 - Inspirasjonsbilde
Papirdokkene #29 - Bevinget

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger <3
Ha en fiffi og fin helg :)
Klem

6 kommentarer:

Lene sa...

Kjempeflott kort. Nydelig pyntet.Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem, Lene

Karin Dahl sa...

Et lekkert kort, i fine farger og et nydelig motiv:)
Ønsker deg en fin søndag:)
Clemzy Karin D

Merethe sa...

Flott kort i fine farger og fint motiv.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe

Anne sa...

Flott kort i et enkelt og delikat oppsett:))
Nydelige papirer og motiv!

Takk for ditt bidrag til Papirdokkene:))

Smil fra Anne:)

Gry-Heidi sa...

Kjempenydelig kort, både på utsiden og innsiden!
Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

Klem, Gry-Heidi

Jessica sa...

Vilket vackert kort, vackra färger och superfint dekorerat!

Kram jessica