søndag 13. mai 2012

Til Pappa

Siste nr av Magnolia bladet kom som bestilt...For der fulgte det med en enkel mal til dette flyet..Å det ble jeg glad for gitt :D
Har lekt litt med tanken på å brette fly, men har ikke kommet så langt i tegne prosessen ennå...
Pappa`n min ble pensjonist i starten på mai, 67 år..Vel, han var heldig og gikk av med AFP for 5 år siden, men først nå er han offisielt pensjonist..Derfor teksten på banneren bak etter flyet. Tenkte litt som et fly som flyr med reklamebanner etter seg.


Valgte å lage flyet litt pyntet, pappa liker at det er pent og gjennomført.
Mønsterarket er fra My mind`s eye, ett jeg har hatt liggende leeenge ;o)




Reklamebanneren er festet med med en metall lenke.



Reklamebanneren er støttet opp av to små "bukker" for at den skulle stå etter flyet og ikke bare ligge å flyte...Ballongene er festet med metallpinne som brukes til blomsterbinding. Limt på baksiden. Husker ikke hvor bokstavene kommer fra, noe jeg har hatt liggende lenge...(Jeg er super god til å spare på ting, så god at jeg glemmer å bruke det!..knis)



Flyet er pyntet med blomster fra woc, blad dies fra Marianne Design og perler jeg har fått i gave. Blonde som jeg hadde liggende. Knapper på hjula ;)



Flyet sett forfra. Propellen er limt på, satt en metallblomst på under perla.




En liten zoom ;o)



Jeg har brukt bare det ene mønsterarket, trengte ikke mer farger enn det som var der. Mai farger :)



Flyet sett bakfra.
Å pappa ble kjempe fornøyd med kortet, han er en fan av mine prosjekter <3

Legger dette flyet inn i følgende utfordringer:

Papersundaes #120 - Things with wings - flyvinger
Allsortschallenge #154 - Card for a man og boy - bursdagskort til pappa
Cardmakinmamas #45- May flowers
Craftycatzweeklychallenge #132 - Happy Birthday
Scrappegledeimalselv #Mai - Alt er lov igjen
Anonymescrappere #45 - Blomster og blonder

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og hilsninger, varmer hverdagen!
Ha en fin uke og god 17. mai :)

Klem

5 kommentarer:

Janette sa...

Thanks for sharing your fabulous creation with us at CraftyCatz this week, it's simply stunning.xx

CRAZYCRAFTSHED sa...

Hi Gunn
A fabulous and fantastic creation thankyou for joining us this week at CraftyCatz
hugs Dianne xx

Meretekj sa...

Kjempeflott kreasjon du har laget.
Takk for at du deltar hos Scrappeglede i Målselv.
-Merete-

Karin Dahl sa...

Så utrolig flott kreasjon du har laget til din far:)
Tipper nok han ble glad for denne:)
Ønsker deg en god natt:)
Clemzy Karin D

Målselv Scrapping sa...

Hei og takk for at du deltar på vår blogg, dette er et flott prosjekt du har laget, å en artig og spennende gaveå få.

DT AnnChristin