fredag 11. mai 2012

Bryllupskort

Her har jeg prøvd meg på en liten twist på kortet ;)
Et bryllupskort til en kollega som giftet seg for litt siden. Brukt dette festlige motivet fra KennyK!



Med min Alzheimerhjerne har jeg rotet bort lappen hvor jeg hadde skrevet ned produsent av pynteark og fargekombinasjoner på Promarker....Typisk meg dessverre...:/



Pyntet med blomster fra woc. Sommerfugler fra Karen Marie Klip. Hjerte og perler fra Kort og Godt.
Brukt spellbinders til både motiv, tekst og skrivefelt.
Usikker på hvor blonden kommer fra, kjøpt for lenge siden.
Motivet er fargelagt med Promarker.



Bryllupsteksten er "gjemt" bak motivet som du ser :)



Tekstmotiv og "til brudeparet" er fra Storyteller, bryllupsplate.

Legger dette kortet inn i følgende utfordringer:

Craftyannschallengeblog #65 - Hide and seek - gjemt tekst
Promarkernorge #5 - Bryllup/bryllupsfarger
Anonymescrappere #45 - blomster og blonder

Tusen takk for alle søte og hyggelige tilbakemeldinger.
Ha en strålende helg...her ser det ut som om det blir en innehelg...kanskje en time eller to på hobbyrommet mens regnet høljer ned ;o)

Klem


4 kommentarer:

Ann Whitfield sa...

This is absolutely lovely Gunn, thank you for sharing it with us at Crafty Ann's
Ann x

Heidi sa...

Nydelig kort!
Herlig motiv og flotte detaljer:)
Når det gjelder Dilletreffet så er jeg en av de ytterst få som ikke er på FB, så jeg får ikke fulgt med der:) Men nå vet jeg jo om det så vi får se hvordan det blir.
Ha en riktig god helg, klem:)

Jen sa...

Clever card and beautifully made. Thank you for sharing with us at Crafty Ann's.
Jen x

Kym's Crafty Cards sa...

Perfect card and thanks for sharing. Thanks for taking part in Crafty Ann's Challenge this fortnight and best of luck. We hope to see you back again very soon. Best wishes, Kym, Crafty Ann's Design Team xxx