mandag 3. oktober 2011

Lag på lag m/en engel

Enda et kort...oi..oi..vært effektiv et par dager nå ;)
Her har jeg hatt et dypdykk i resteskuffen...Funnet frem papirer som passer i hop og lagt lag på lag.


Her har jeg brukt litt forskjellig papirer. Jeg har svertet kantene for å skape litt liv og skille. Servietten er sprayet med glimmermist, gullskimmer. Laget en bord med MS punch. Stemplet med tekststempel(bakgrunn) fra KG. Motivet hadde jeg liggende ferdig fargelagt. Det er fargelagt med sminkesvamper ;)
Tekststempel fra NS, blonde kjøpt på messa (husker jo ikke hvor nå). Sløyfe fra Woc og perler og metallpynt fra KG.



Innsiden av kortet. Har brukt samme oppsett som på forsiden. Tekststempel fra NSS.



Baksiden ;)

Med dette kortet deltar jeg i:
Sukkersott #139 - dekorer alle sider på kortet

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
Klem

4 kommentarer:

Plundis sa...

Så flott du har pyntet alle sidene :)

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne gangen.

Klem Plundis

Ane sa...

så lekkert kort! herlige farger, og lekkre pyntete sider! Takk for du deltar hos sukkersött! Klem Ane:)

Mariannes gjenbruk sa...

Så flott kort Gunn ;-)

projectawesome sa...

Nydelig!