mandag 14. mars 2011

Trommesett

Min kjekke sønn fyller 12 år i morgen, 15 mars :)
Han er trommespiller, derfor var det lett å vite hvordan kort jeg skulle lage denne gangen....Og han har forhåpninger hvert år om et helt spesielt kort...hihi...Regner med at dette faller i smak ;o))
Det passet også fint å delta i Sukkersøtt # 116 sin utfordring denne uken, Lag et guttekort uten stempeltrykk. Her har jeg kun brukt alfabet fra QK.


Stortromma er en tom blomsterboks som jeg har kledd med papir.

Småtrommene har jeg laget selv. Her har jeg brukt spellbinders som mål.

Sølvtråden er "tredd" inn på hakkene jeg laget for å få bøyd kanten rundt sirkelen. Speilkartongen var noe jeg hadde liggende...


Gratulerer med 12 års dagen kjære Vetle!! <3 Håper dagen din blir like fin som deg.

Takk for at du titter innom og legger igjen kommentar.
Klem

7 kommentarer:

Astrid sa...

Åhhh...dette er jo helt fantastisk flott Gunn!!! Så kreativ og flink du er:-))
Trommene er så stilige og jeg er sikker på at gutten din blir kjempeglad for et slikt bursdagskort!!! Utrolig flott med teksten og navnet på fremsiden også.

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken. Lykke til!!
Og gratulerer så mye med bursdagsgutten din i morgen..

Klem Astrid:-)

Lille`s hule sa...

æ e mål laus....
du e bare helt fantastisk flink sjefen :)
Ha en strålende dag :)
*lille*

Karin Dahl sa...

Gratulerer så masse med dagen til Vetle i dag:)
Dette var jammen litt av en kreasjon må jeg si.....Du klarer å trylle frem de flotteste ting. Tror nok Vetle er fornøyd med årets bursdagskort ja:)))
Det var kjempekoselig å få hilse på deg inne på messa.....Gleder meg bare til neste gang:)
Ønsker dere en flott bursdagsfeiring i dag!
Clemzy Karin D

Anne Gerd sa...

Disse var knalltøffe!!

Gry-Beate sa...

Fy fela!! Dette er noe av det kuleste jeg har sett. Kan hende at jeg stjeler denne ideen din!!!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

;0)Gry-Beate

Wenche sa...

Ååå søren..dette var jo dødskult, Gunn!!! Hvilken gutt ønsker seg ikke trommesett og denne her liker vi ekstra godt for den bråker ikke!!!
En knallbra ide!!!
Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
Klemmer, Wenche :0)

Lakrisstang sa...

wow..... vanvittig stilig!!!!!!!
Har 2 trommiser her i huset, så mulig jeg låner ideen din en eller annen gang.
Takk for titten!!
Bente