lørdag 6. november 2010

Telyskort :)

Ett telyskort :)
En stund siden jeg laget dette, men jeg er veldig på etterskudd med å legge ut bilder. Har gjort meg noen tanker om at fra neste år skal jeg bli bedre. Både til å legge ut og skrive supplies liste. (har ikke vært god på det el...)
Føler ofte at tiden ikke strekker til alt jeg har lyst til, har så mange ideer i hodet mitt. Men litt usikker på hvor jeg skal stjele tid ;))



Husker ikke hvor disse arkene kommer fra. Har hatt mønsterarket veldig lenge, men ble ikke brukt før nå. Det andre er bazzill. Tekststempel fra NS. Bilde på forsiden er fra et utklippsark. Ellers pyntet med bånd og blomster. Samt bruk spellbinders.
Ha en strålende lørdag! :)

2 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Et kjempefint telys-kort i flotte farger, med et hærlig motiv.
Tid er vel noe av de fleste av oss skulle ønske vi hadde mer av.
Gleder meg til å se flere av dine kreasjoner i tiden fremover;)
En god helg ønskes deg!
Clemzy Karin D

Lille`s hule sa...

Rætt og slætt nydelig :)(