fredag 28. november 2008

Lastebil

Jeg måtte jo bare prøve meg på en lastebil når jeg så malen var lagt ut hos Papirgleder :))
Planen var at jeg skulle jobbe med julekort, men det skjærte seg...*knis* Jeg er håpløs sånn, hiver meg på det jeg finner, jeg må bare...som Albert sier! Denne lastebilen var utrolig morsom å lage. Det blir flere sånne.
Jeg har brukt noen gamle juleark her, ark fra Panduro og bazill, blomster, thicks, brads, bling, stanset ut kvister og rundinger som er brettet i to. Jeg har brukt overheadsark som vinduer.















3 kommentarer:

mayzan sa...

Knall tøff =)

Maya sa...

Åhhh så moro å se att malen funker!
Denne var nyydelig,Gunn :)

Ha en fortsatt flott romjul!!
Klem fra Maya :)

Anita Hagen sa...

WOW, så utorlig stilig og så morsomt navn på bilen 'gave transport'. Har hatt en fornøyelig tur rundt i bloggen din og må bare si at du lager utrolig mye fint.

Klarte til slutt å 'plassere deg' også. Vi har jo jammen meg vært naboer for mange år siden :-)Åsså var vi vel i samme bryllup for et par år siden ;-)

Ha en finfin dag videre!

Klem fra Anita